Minä olen...

Oma kuva
Pohjois-Pohjanmaa, Finland
35+ käsitöiden sekakäyttäjä, joka yrittää jakaa aikaansa neljän tyttären, isännän, kodin, maatilan, oman käsityöyrityksen, ohjaamisen, ystävien, kahden kissan ja kahden koiran sekä muiden harrastusten, ja tietenkin niiden käsitöiden kesken, enemmän tai vähemmän menestyksekkäästi. Jätä kommenttia käynnistäsi, kommentteja on aina mukava lukea. Valokuvien ja tekstien kopiointi kielletty!

keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Marraskuun snypaketti

Kiitos SNY! Pakettisi oli ihana, ja kortti myös. Täälläkin on harmaata, ja paketin langat oli hyvän väriset. Lanka ei ole ennestään tuttua, mutta oli niin pehmoista että josko siitä tulisi jotain kaulanlämmitintä. Napit ovat myös suloiset, olen etsinyt sitä-oikeaa-neule-bolero-ohjetta tytöille, sellaista mistä voisin tehdä kolmelle pienimmälle samalla ohjeella, ja näen jo nuo napit koristamassa niitä boleroita... Suklaat maistuivat tyttärille, äiti sai yhden ja isi yhden palan, loput jaettiin "ristillisesti". Kiitos vielä, nyt sitten jään odottelemaan sitä viimeistä pakettia vähän haikeana, tämä on ollut hyvä sny-kierros minulle, toivottavasti muillekin.

Ai niin kuva paketista olisi kai ihan kiva:


3 kommenttia:

Lila kirjoitti...

Kivan paketin sait :) Minulle ainakin on ollut hyvä sny-kierros!

SNY kirjoitti...

Hyvä, että paketti tuli perille :)
Viimeistä pakettia suunnitellaan jo kuumeisesti....

Willenmiina kirjoitti...

Oi, tuo Merino -lanka on ihanaa!

Mukavaa adventtiaikaa sinulle ja perheellesi!